Heeft u een compliment of een tip?
Heeft u een compliment of een tip over één van de medewerkers of over het centrum? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag!
Heeft u een klacht?
Bespreekt uw klacht eerst met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit? vul dan het klachtenformulier onderaan deze pagina in. U kunt ook een klachtenformulieren ontvangen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u dan een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.
Waarover kunt u klagen?
U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van Huisartsenpraktijk Bouma & Vos. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.
En dan?
De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.
Externe klachtenregeling
De huisartsen zijn aangesloten bij Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE). Indien u er met de huisarts zelf niet uitkomt, kunt u zich tot deze stichting wenden.
Klacht indienen:
https://www.skge.nl/aanmaken-formulier-prs/klachtindienen
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA EINDHOVEN
T: 088- 0229100
Maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
info@skge.nl